Wat zijn uw rechten na een verkeersongeval?

Betrokken bij een verkeersongeval? Ontdek wie aansprakelijk is en hoe uw schade wordt berekend. Zit je toch nog met vragen of heb je nood aan het professionele advies van een advocaat? Contacteer onze advocaten voor een gratis antwoord op uw vragen!

Waarom kiezen voor Intolaw?

Gratis eerste gesprek en inschatting

Wij geloven dat 80% van de juridische dienstverlening gratis kan. Zo bieden wij gratis en vrijblijvend een antwoord op al uw juridische vragen. Blijkt dat het toch zinvol is om u te laten bijstaan door een gespecialiseerde advocaat, gaan wij gratis na of u kosteloos van onze service gebruik kunt maken.

Meest gespecialiseerd kantoor in verkeersrecht over heel België

Ons kantoor behandelt de meeste verkeerszaken in heel België. De specialisatie van onze advocaten is dan ook gebaseerd op jarenlange ervaring. Onze database met meer dan 5.000 vonnissen is uniek, waardoor we uw risico's op een ongezien nauwkeurige manier in kaart kunnen brengen.

Uw advocaat in uw buurt

Een heldere en transparante communicatie is voor ons cruciaal. Of het nu via WhatsApp, chat, mail of telefoon is, dankzij een brede waaier aan mogelijkheden staat u steeds meteen in verbinding met uw advocaat. Dankzij onze verschillende vestigingen zijn we ook steeds bij u in de buurt.

Contacteer ons en ontvang vandaag nog een gratis advies

Document

Laat u gratis adviseren
Eugenie Van Der Meersch

Vragen over een overtreding of een ongeval? Hulp nodig bij dagvaarding?

Onze experten staan klaar om gratis uw vragen te beantwoorden! Contacteer ze via:

Wij zijn bereikbaar 7/7, elke dag van 08.30 tot 22.00, ook tijdens het weekend.

Actueel

 De privatisering van de trajectcontroles bekeken vanuit een juridisch standpunt

Dinsdag 14 December 2021

De privatisering van de trajectcontroles bekeken vanuit een juridisch standpunt

De verruiming van de GAS-Wet geeft gemeenten de mogelijkheid om voortaan ook beperkte snelheidsovertredingen binnen het eigen grondgebied te bestraffen met een administratieve sanctie. Vijf gemeenten sloten meteen een contract met een aantal privébedrijven om binnen deze nieuwe bevoegdheid trajectcontroles op hun grondgebied te voorzien. Een beperkte investering voor de lokale overheid dus, die als kleine speler logischerwijs het comparatief voordeel verliest. Het idee dat verkeersboetes het voorwerp uitmaken van een particulier verdienmodel, beroerde de gemoederen en lokte bij experts en menig politicus verontwaardiging uit. Los van de politieke bezorgdheden, moet ook vanuit juridisch oogpunt met de grootste omzichtigheid naar een dergelijk samenwerking gekeken worden.

Lees meer
 GSM achter het stuur wordt strenger bestraft

Dinsdag 14 December 2021

GSM achter het stuur wordt strenger bestraft

Kamerleden Jef Van den Bergh (CD&V) en Joris Vandenbroucke (Vooruit) hebben een wetsvoorstel ingediend waardoor het gebruik van een smartphone achter het stuur strenger wordt bestraft. Vanaf volgend jaar wordt deze overtreding beschouwd als een overtreding van de derde graad. Een direct gevolg daarvan is dat de boete verhoogd wordt van 116 euro naar 174 euro.

Lees meer
 Hoe werkt een drugstest of speekseltest?

Maandag 13 December 2021

Hoe werkt een drugstest of speekseltest?

De laatste jaren is er een aanzienlijke stijging merkbaar van chauffeurs die een positieve speekseltest aflegden. Maar hoe werkt een speekseltest eigenlijk? En hoelang blijft drugs opspoorbaar? De advocaten van Intolaw geven duiding bij de meest pertinente vragen. U kan ons ook altijd zelf contacteren voor een vrijblijvende vraag.

Lees meer
close menu 1u