"The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now."

 "The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now."

Als Intolaw zijn we constant aan het zoeken hoe we kunnen verbeteren, leren en groeien. Het krijgen en geven van feedback is cruciaal in dit proces. Optimaliseer wat goed is en verbeter wat beter kan. Volledige transparantie! Dat is dan ook de reden geweest om twee jaar geleden een samenwerking met TrustPilot aan te gaan. Dat we vandaag de mijlpaal kunnen vieren van onze 1000ste review gaat dan ook niet ongemerkt voorbij. We zijn dan ook trots dat we het label “excellent” verdienen dankzij een score van 4,7 op 5.

Gebruiken we TrustPilot enkel en alleen om onze interne processen te verbeteren of om bevestiging te krijgen dat we met onze visie over de werking van een advocatenkantoor niet alleen staan? Allesbehalve! Het is het resultaat van onze proactieve aanpak in een snel veranderende wereld.

U herinnert zich vast nog hoe we vroeger een wasmachine, een auto kochten of zelfs nog maar een hotelkamer boekten. U ging naar een specifieke winkel, luisterde aandachtig naar de verkoper en ging over tot een aankoop. We leven niet meer in diezelfde wereld van toen. Vandaag de dag draait alles om beoordelingen. “Wat zijn de ervaringen van mensen die de wasmachine, auto of hotelkamer hebben gekocht? Is de nummer 1 reden in het beslissingsproces van de consument.

Als het al zo belangrijk is voor een hotelkamer, waarom zou er dan een verschil zijn in de keuze voor een advocaat om uw belangen te verdedigen? Spoiler: er is geen.

Enkele cijfers:

  • 90% van alle klanten leest een (online) beoordeling vooraleer naar een winkel te gaan.
  • 88% van alle klanten hecht even veel belang aan een online review dan aan persoonlijke aanbevelingen.
  • Er is een 31% hogere kans dat mensen overgaan tot een aankoop wanneer de beoordelingen positief zijn.
  • 86% van alle klanten staan weigerachtig tegenover een aankoop wanneer er negatieve beoordelingen zijn.

Laat het duidelijk zijn dat de vraag niet is OF alle sectoren hierop gaan inzetten, maar wel WANNEER.

Als Intolaw zijnde, zullen we nooit stoppen met streven naar de perfecte score. We gaan eenvoudigweg niet voor minder.


Actueel

 Hoeveel kost een GAS-boete?

Maandag 26 September 2022

Hoeveel kost een GAS-boete?

Om de opgelopen achterstand binnen Justitie weg te werken en om efficiënter te werken, is onze overheid al enkele jaren op zoek naar alternatieve mogelijkheden voor het bestraffen van verkeersovertredingen. Hun zoektocht resulteerde in het in leven roepen van de bestuurlijke beteugeling. Dit wil zeggen dat gemeenten vanaf nu de keuze hebben om een verkeersovertreding strafrechtelijk of bestuursrechtelijk af te handelen. Wanneer er wordt gekozen voor een bestuursrechtelijke afhandeling, kunnen gemeenten namelijk bepaalde overtredingen sanctioneren aan de hand van een GAS-boete.

Lees meer
 De betalende modules van het VIAS-instituut als alternatief voor een veroordeling

Vrijdag 26 Augustus 2022

De betalende modules van het VIAS-instituut als alternatief voor een veroordeling

Er wordt u een VIAS-cursus aangeboden omdat u een verkeersovertreding hebt begaan. U vraagt zich af wat zo’n cursus inhoudt en hoeveel tijd en geld dit u zal kosten. Sommige opleidingen zijn gratis. Deze opleidingen worden in een ander artikel besproken. Intolaw biedt u in dit artikel een overzicht van alle betalende cursussen van het VIAS-instituut:

Lees meer
 De regresvordering

Vrijdag 12 Augustus 2022

De regresvordering

U bent verantwoordelijk voor een verkeersongeval dat schade heeft veroorzaakt aan een andere weggebruiker. U denkt dat u gedekt bent door uw WAM-verzekering. Enkele maanden na het ongeval ontvangt u echter een brief van uw verzekeringsmaatschappij waarin zij u vraagt de bedragen terug te betalen die zij aan de benadeelde partij van het ongeval heeft betaald. Is dit legaal?

Lees meer
close menu 1u